Vågar ni släppa loss?




Hett ämne i vänskapskretsarna just nu är huruvida det går att ha ohämmat sex ( eller överhuvudtaget) när barnen är hemma eller ej. Vi trodde i vår enfald att det endast var besvärligt när barnen var riktigt små eftersom fokus då låg på just barnen. 

Nu med lite större barn och med facit i hand så undrar man varför man inte körde på som bara den? Jo just det, glömde att man faktiskt var rätt utpumpad då. Inte var det på grund av sängaktivitet utan snarare sömnlösa nätter, barnskrik och amning. Men det är ju sjukt mer komplicerat ju större barnen blir.

En del personer i umgänget tycker inte att det är svårt att koppla bort ungarna medan vi däremot är rent utav livrädda för att bli ertappade. Fy farao vad traumatiserande för barnen tänker vi, om de stackarna hör eller ser hur föräldrarna rumlar runt i sänghalmen...eller?  Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jag

Ja jag kommer nog att kontakta hennes föräldrar... De är ett jobbigt läge... Han tycker ju bara att jag överdriver... Men jag vet ju hur jag själv skulle reagera om de var min dotter de handlade om... Skönt att de finns andra som tänker som jag..

2009-01-19 @ 14:01:18
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Jag

Sen måste jag kommentera de ni skrivit om.... Ohämmasex...MEd stora barn i huset... Ha ha ha... Hmmm... Svårt dedär... Än värre när man har en ny man med i bilden... JAg tycker de är enklare att köra på ohämmat när ungarna inte är i huset!!!!!!!!!!!!!! ha ha ha... De brukar bli mer ömt o stillsamt när ungarna är i huste=-)

2009-01-19 @ 14:09:09
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Elvali & Lisa

Jag: Håller med dig! Och det problematiseras säkert ytterligare med en ny man ja:)

2009-01-19 @ 20:56:12
URL: http://relationsbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0