Hur fan tänkte hon?




ETT AV TUSEN TELEFONSAMTAL:


- Lisa, det är väl sjukt konstigt att så många i vår omgivning har träffat bra killar!

- Äh, jag hänger nog inte med. Vad menar du???

- Amen asså,  jag menar att ingen av killarna skulle få för sig att nedvärdera eller ställa orimliga krav på kroppar.Typ. Ingen av oss har ju ens fixat brösten, botoxat pannan och så. Du fattar!

- Jaha, du menar så. Nä det är ju sant men... Linda hittade sin man på match.com när hon skulle hjälpa den där arbetskamraten att ragga på nätet... Gud vet vad han har gjort innan han träffade henne? Och nyårsafton förra året hånglade Nina med värdparets ena hälft och hennes älskade Linus med den andra hälften. Och det var ju tur i oturen att de kom på varandra samtidigt... Och Nille blev påkommen för att han surfade på icke alltför självförtoendeingivande sidor. Och Jessica blev nyligen lämnad för en annan... kille. Men visst Elvali, säger du så, så...

Kommentarer
Postat av: Jag

Ha ha ha...De är som jag brukar säga...Världen är inte svart o vit...Utan en salig blandning av färger som iblandblir en grå sörja =-)

2009-01-20 @ 14:21:55
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: gabbi

sv. Tack så mkt :) Han är supergo med :)

2009-01-20 @ 18:14:45
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0